Örökölt lakás tulajdonrendezése egyszerűbben – Szakértői útmutató
„Ingatlanosok, kérem, ne keressenek” – és három hónap múlva még mindig csak a postás csengetett…

Sok tulajdonos indul neki az ingatlaneladásnak egyedül. Érthető: az internet tele van hirdetési portálokkal, a fotózás ma már bárkinek elérhető, és elsőre úgy tűnik, hogy "ennyi az egész".
Aztán telnek a hetek, hónapok, és a telefon még mindig nem csörög – vagy ha igen, akkor többnyire csak kíváncsiskodók, nem komoly érdeklődők jelentkeznek.
Pedig az ingatlanpiac nem csak arról szól, hogy feltöltünk pár képet.
A jó hirdetés nem ott kezdődik, hogy "feltöltve"
Egy sikeres értékesítés mögött rengeteg apró részlet áll:
-
a pontos árképzés, ami sem túl magas, sem túl alacsony,
-
a profi fotók, amelyek kiemelik az otthon erősségeit,
-
a jól megfogalmazott leírás, ami valóban megszólítja a célcsoportot,
-
és persze a megfelelő platformok, ahol a hirdetés megjelenik.
Ha ezek közül bármelyik hiányzik, könnyen előfordulhat, hogy az eladó hetekig, hónapokig csak a postást látja a kapuban.
Egy beszélgetés még nem kötelez semmire – de elindíthat mindent
Én nem ígérek csodát, viszont tapasztalatból tudom, hogy egy jól felépített stratégia mennyit számít.
Ezért egy kötetlen, ingyenes konzultáció keretében közösen átbeszélhetjük:
-
hogyan érdemes újratervezni a hirdetést,
-
milyen fotózási és marketinglépések segítenek a jobb megjelenésben,
-
és hogyan lehet elérni, hogy az ingatlan ne csak látható, hanem eladható is legyen.
Nem kell azonnal döntened.
Elég, ha leülünk egy kávé mellé, és megnézzük, hogyan lehet a "nem keresem az ingatlanosokat" helyett azt mondani:
"Végre eladtuk."
Tedd meg az első lépést
Ha most úgy érzed, hogy a hirdetésed nem hozza a várt eredményt,
📞 keress bizalommal egy kötetlen beszélgetésre – semmi kockázat, csak nyereség: új nézőpontok, új lehetőségek, új lendület.
Mert az ingatlaneladás is stratégia kérdése – és egy jó stratégiát mindig érdemes közösen kidolgozni.
A céges blogunk legfrissebb bejegyzései
Legyél te az első, aki értesül az újdonságokról!
Szerinted mit csinál egy ingatlanértékesítő?
Amikor valaki meghallja azt a szót: ingatlanértékesítő, általában három dolog jut eszébe:
Egy hirdetés önmagában nem ad el ingatlant. A sikerhez célzott stratégia, professzionális fotók, pontos árpozíció és erős kommunikáció kell. Kérj kötetlen konzultációt, és mutatom, hogyan lesz a hirdetésből valódi eladás.
„Ingatlanosok, kérem, ne keressenek” – és három hónap múlva még mindig csak a postás csengetett…
Sok tulajdonos indul neki az ingatlaneladásnak egyedül. Érthető: az internet tele van hirdetési portálokkal, a fotózás ma már bárkinek elérhető, és elsőre úgy tűnik, hogy "ennyi az egész".
Aztán telnek a hetek, hónapok, és a telefon még mindig nem csörög – vagy ha igen, akkor többnyire csak kíváncsiskodók, nem komoly érdeklődők jelentkeznek.



